Social Icons

Pages

Sunday, July 21, 2013

Share - Penjenayah Cyber




Salam sejahtera buat semua...

Arini saya nak share 1 cerita...2 hari lalu, saya update antivirus...Pastu saya scan la laptop saya...Perhh!!! Banyak gila virus...Gila btoi...Patut la smenjak 2menjak ni laptop dok buat perangai bukan2...Yang truknya laptop jadi blank (skrin hitam) lepas loading windows...



Dah jadi camtu nk buat apa lagi yang boleh? Mula tu ingat nak format ja trus...Cmna ntah dgn xsmena2 bleh trpikiaq nk connect ngan skrin TV...Bila connect tiba2 trus ada display...Siasat punya siasat, rupa2nya dia dah switch ke secondary monitor...hampeh!!! apa lagi, urut dada lega la...

Ni gara2 penjenayah cyber tu la (virus)...Lepas scan mmg berhasil...antivirus lama xupdate, bahaya...virus baru2 ni dasyat...Kita dok online tu kena beringat la, kalau antivirus lemah alamatnya abis la...


Kepada sesapa yang xda Antivirus tu, beli la...Bayaq sikit xpa...Kalau nak yang free pn ada...OK ja, saya pn guna yang free ja...Nak download klik banner di bawah..







No comments:

Post a Comment