Social Icons

Pages

Saturday, November 20, 2010

Drama - Litar Cinta (episod 3)

Episod 3

Setelah disuruh oleh mak Shaqir untuk mengejutkan Shaqir,Amir dan Rudi terus masuk ke dalam rumah Shaqir..

Rudi           : Shhhhh...jangan cakap kuat2 lagi..aku nak ambil gambar Shaq dl..(bisik Rudi dan dikeluarkan
                    telefon bimbitnya yang bermodelkan SE W800i lalu diambilkan gambar Shaq yang   
                    sedang tidur)
Amir           : Woi!!! membute je keje ko..malam,orang tdo ko berjage..
Shaq          : Apala korang ni..kecoh btolla..emmmmmm (mengeliat)
Rudi           : ko tgk tu Mir, pemalas btol..
Shaq          : eh ape plak malas..aku cume regang2 urat aku je..
Amir          : banyakla ko..eh, malam ni punye plan camne? jadi?
Shaq          : plan ape lak ni?
Amir          : ko jangan..kang kitorang blasah baru tau..ko bangun gi cuci muke dl..geram btolla aku ngan
                   mamat ni..
Shaq          : toya la ko..jap
Amir          : Di,tgk jap gambar yang ko ambik tadi..
Rudi          : ko jangan gitau die..aku nak tag kat fb..baru die tau..
Amir          : orait2

Emak Shaqir masuk ke dalam rumah

Mak Shaq : mane Shaqir?
Rudi          : die gi bilik air..
Mak Shaq : korang tunggu jap, makcik buatkan air..
Amir          : Makcik, tak payah la..kami kejap je ni..
Mak Shaq : Ala, makcik buat air pun kejap je..(terus ke dapur)
Amir          : Segan la plak aku..
Rudi          : ko ingat ko je? aku pn same la..
Shaq         : plan ape, karok ke?
Rudi          : yela..
Shaq          : ooo..aku ingat aku tak jadi kot..korang jelah gi..lagipun kalau aku gi pun, bukan korang bleh
                   lawan aku..hahaa..
Amir         : haa, sudah..apesal plak tak jadi ni? Di,jom blasah mamat ni..
Shaq         : weh..weh..weh..aku gurau jela..
Rudi          : haa, tau pn takut..
Shaq         : aku bukan takut korang daa..aku takut aku btukar jadi hijau, susah korang nanti..hahaa..
Mak Shaq : korang ni macam budak2 la..minum dulu..
Amir          : tak makcik, Shaq ni je..hehee..
Shaq         : ape plak aku? aku mecet beb..
Mak Shaq : haa yela sngat ko pnye mecet..ko tu lebih lagi dari budak2..
Shaq         : ala, mak tu saje je..ey, jom kuar jap..aku nak gi tukar tayar kete aku jap..
Rudi          : kat ne?
Shaq         : ala, korang prasan tak kedai Continental kat area Cimb tu..
Rudi          : ooo, tau2..gi ngan kete ko jelah..
Shaq         : aku tau dah ko..hahaa..yelah..korang minum ar cepat..
Amir         : jom..
Rudi         : jom..

Tiba2 kedengaran lagu Poker Face dari Lady Gaga..itu menandakan telefon Rudi berbunyi..Siapakah yang menelefon Rudi? Adakah Rudi akan menjawab panggilan itu? Adakah Rudi akan bersama2 Shaqir dan Amir selepas itu? Semuanya bakal terjawab di episod akan datang..Ikuti kisah selanjutnya di minggu hadapan..

No comments:

Post a Comment